18 Mac 2013

Krisis

Salam seagama dan Selamat Sejahtera [ayat poyo~]

           Pagi-pagi ni dengan isu air melanda satu kolej ni, timbul pula isu penipuan kat blog..haha..
Za dapat info disini.. Fatin Diana. Jemput baca la yer. Ok, sebenarnya Za da join dalam kelam kabut malam tadi dengan berbagai masalah..hahaha... Masalah air la, cari artikel la, bla3... tapi Za batalkan. Walaupun Za tak kesah tentang hadiah-hadiah tersebut tapi terdetik hati untuk padam sebab tak nak Za mempengaruhi orang lain. Za pun masih baru dalam dunia blog. Buka blog dah lama, tapi ditinggalkan bersawang dan bersemak samun sebab tak tahu nak update apa di blog. Za start aktif pada bulan December 2012. So, saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.
             Sebelum ni, Za ada juga dapat tawaran dari Zalora. Boleh tengok dibahagian COMMENT di entry ni, Kisah Perjalanan Kembali Ke Kolej. Za surf banyak pasal Zalora dan terbaca banyak aduan pasal penipuan dari segi kualiti, barang lambat, tak dapat barang, bla3.. So, apa yang dia nak dari Za? Za balas email dia dan Za ditawarkan voucher membeli-belah RM50 di Zalora dengan syarat Za buat entry tentang pengalaman membeli belah di Zalora. Memang menarik tawaran tu. Tapi sebab Za ragu-ragu sama ada Zalora bertujuan membersihkan nama baik mereka atau masih dengan aktiviti lama, so Za putuskan untuk biarkan sahaja tawaran itu berlalu dibawa angin bayu~ syioooongggg~~  Kan dari segi agama, kalau shubhah baik tak yah buat. Kan? Kan? Kan? Haha..
             Berbalik kepada isu air, Za nak mandi! Nak pergi kelas. Macamana ni? Arghhh...pihak SHABAS, please setlekan masalah ini secepat mungkin! [Nampak disitu kelam kabutnya] Semua geng-geng kolej Jasmine merungut pasal masalah air. Mana tidak nya, saat emergency tidak dapat dilalui dengan tenang. Anda fahamkan maksud saya?? Lepas ni, mesti laku air mineral di kedai Aney. Jualan meningkat mendadak. Haha..Untung la kau aney. Hurm.. Agaknya berapa ramai mereka-mereka yang begitu setia menghadiri kelas pagi ini? Tak dapat dibayangkan.... Wei, Selangor memang macam ni ek? Hopefully setel cepat. Air itu kan keperluan asas manusia.

             That, all...With love,
                                
Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

1 ulasan:

  1. hai yunk.. done follow sini balik yea! =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/2013/03/segmen-mari-tambah-kenalan-dari-blog.html?showComment=1363672072630#c8208830365530996763

    BalasPadam

Komen, Komen, Komen....
Jangan tak komen....
^_^

 
COPYRIGHT PROTECTED ZA'S PLACE | BLOG DESIGN BY ADAMFAIZ