14 September 2013

Suka Hati Aku la...

Ini blog aku. Aku ada hak untuk bersuara.
Cukup-cukup la suruh aku diam.

Aku tak mention nama da kira baguss..
Aku luah kat kawan2 blogger bukan jaja buruk nama orang macam kau buat.
Kawan2 blogger tak kenal kau pun..

Blog aku, gasak aku la nak buat apa.
Orang yang berhati busukk takkan pernah tenang dan berhenti dari mengganggu hidup orang lain.
Ko gi buat hal sendiri sudahh la...aku nak menggila aku punye pasal..

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

3 ulasan:

  1. Aduihh. Ilek yerr. Biarkan je, lama2 nanti dorang akn boring gak nak mencarut. Smilee =)

    BalasPadam
  2. huhuhu biasala za, manusia ni xpenah senang dgn khpan org lain..sabar ye!!

    BalasPadam

Komen, Komen, Komen....
Jangan tak komen....
^_^

 
COPYRIGHT PROTECTED ZA'S PLACE | BLOG DESIGN BY ADAMFAIZ