9 April 2013

T-shirt Mudah Terengganu

          Salam sayang semua.. Za nak memperkenalkan satu blog Homemade T-shirt Printing iaitu T-shirt Mudah Terengganu

                T-shirt Mudah Terengganu merupakan pakar dalam pembuatan t-shirt printing yang mana pelanggan boleh membuat tempahan dengan harga yang murah dan request design yang mereka inginkan. So, pada yang nak tempah t-shirt untuk kelas ke, majlis perkahwinan ke, or mungkin nak buat t-shirt untuk satu family pakai pun boleh. Baju couple pown ada.. Design boleh request. No design charge! No block charge, No minimum order! 1 piece also accepted! Jom usha2 design dari T-shirt Mudah Terengganu!!
boleh buat untuk satu family U~
Ambik kau, maktok and tok wan pun adew..kelass gituu~
t-shirt untuk Raja Sehari..boleh request nama lagi..
t-shirt couple..yeah!!
Selain dari t-shirt, apa yang menarik di T-shirt Mudah Terengganu ialah mug printing! Jom tempah sekarang, klik SINI.

mug "I'm Proud to be a Blogger!
cantik kan??
              Selain itu, T-shirt Mudah Terengganu turut menjual barang-barang silkscreen printing. Apa-apa pun korang boleh tengok sendiri di Blog T-shirt Mudah Terengganu dan Facebook


Special Offer for Blogger!!
              Ok la, ada special offer for blogger iaitu sponsor t-shirt for blogger! Pada blogger yang akan mengadakan contest, T-shirt mudah Terengganu berkenan untuk sponsor 30 helai T-shirt untuk giveaway dan 2 helai T-shirt untuk pemenang. Kos ditanggung sepenuhnya oleh T-shirt Mudah Terengganu. Untuk tahu syarat dan rebut peluang ni boleh klik SINI. 

              Za melihat photo contest agak special dan mempunyai peminat tersendiri. So, kalau T-shirt Mudah Terengganu berkenan unutk jadi sponsor, Za akan buat photo contest dengan syarat-syarat yang mudah untuk diikuti. Malah akan pembahagian hadiah akan lebih menarik kerana Za akan bahagikan contest kepada 2 kategori iaitu photo paling lawak dan photo paling kreatif. Kemudian hadiah akan dibahagikan kepada tempat pertama sehingga ketiga. Selebihnya adalah untuk photo dengan undian tertinggi. Juri-juri terdiri daripada Za dan kawan-kawan yang berpengetahuan dan berpengalaman dalam bidang photography. 

Sekian, selamat men"cuci mata"~
                                                                                                             
Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

Tiada ulasan

Catat Ulasan

Komen, Komen, Komen....
Jangan tak komen....
^_^

 
COPYRIGHT PROTECTED ZA'S PLACE | BLOG DESIGN BY ADAMFAIZ